پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215703
جزئيات آزمون کارداني به کارشناسي
تاریخ انتشار : 1395/05/09 18:28:16
نمایش : 1462
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون دوره کارداني به کارشناسي ناپيوسته سال ۹۵ تعداد ۱۰۲ هزار و ۸۱۸ داوطلب ثبت نام کرده اند که اين افراد در آزمون ۲۲ مرداد به رقابت مي پردازند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين توکلي افزود: تعداد ۱۰۲ هزار و ۸۱۸ داوطلب در اين دوره از آزمون ثبت نام کرده اند که از اين تعداد ۴۱ هزار و ۵۳۸ نفر زن و ۶۱ هزار و ۲۸۰ نفر مرد هستند.

وي افزود: از ميزان ثبت نام کننده در آزمون دوره کارداني به کارشناسي ناپيوسته سال ۹۵ تعداد ۱۳ هزار و ۲۳۷ نفر در رشته هاي بدون آزمون داوطلب شده اند و تعداد ۸۹ هزار و ۵۸۱ نفر نيز در رشته هاي با آزمون شرکت مي کنند.

توکلي خاطرنشان کرد: برگه راهنماي براي کليه داوطلبان ( اعم از متقاضيان رشته هاي با آزمون و رشته هاي بدون آزمون ) و کارت شرکت در آزمون منحصرا براي متقاضيان شرکت در رشته هاي با آزمون از روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ۹۵ براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش قرار مي گيرد.

وي يادآور شد: آزمون دوره هاي کارداني به کارشناسي براي رشته هاي با آزمون در صبح روز جمعه ۲۲ مرداد در ۷۳ شهرستان برگزار مي شود.

توکلي افزود: اطلاعيه سازمان سنجش براي تاريخ و نحوه دريافت و نحوه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون، از روز يکشنبه ۱۰ مرداد در سايت سازمان سنجش و در روز دوشنبه ۱۱ مرداد در نشريه پيک سنجش منتشر مي شود.

وي درباره ميزان ظرفيت پذيرش در دوره کارداني به کارشناسي گفت: ۲۳۶ هزار و ۷۵۱ نفر در اين دوره ها پذيرفته مي شوند که از اين ميزان تعداد ۶۷ هزار و ۵۱۵ نفر در رشته هاي بدون آزمون و تعداد ۱۶۹ هزار و ۲۳۶ نفر در رشته هاي با آزمون پذيرفته مي شوند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html